Квест в стилі етно
САДИБА «Казацька родина»
В українському селі Маринівка,Біляївського району, що знаходиться між двома лиманами неподалік Одеси можна провести яскравий, незабутній і колоритний квест в стилі «етно». Квест – це динамічна командна взаємодія, захоплююча гра для дорослих та дітей різного віку, що передбачає спільне досягнення мети, командний успіх та відчуття перемоги.
Етноквест – це квест з українським колоритом. Окрім того, що це весело, квест передбачає можливість налагодити стосунки, дізнатися більше один про одного, побачити сильні сторони своїх колег та згуртуватися як команда. Корпоративний квест – це захоплююча, динамічна гра, та вирішення усією командою інтелектуальних, творчих, пошукових та фізичних завдань різної складності.
Кому це може бути цікаво?
- Комерційним організаціям та колективам;
- Колегам що спільно працюють у проекті;
- Дитячим колективам;
- Компаніям друзів та однодумців, які готові відкривати себе для нових вражень!
Етноквест добре поєднується з іншими заходами, що проводять команди в Садибі “Казацька садиба”. Так команда може поєднати етноквест з будь-яким аудиторним тренінгом чи корпоративним відпочинком.
Етноквест «КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ»
Ми пропонуємо етноквест «КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ» як для бізнес команд та звичайних дружніх компаній, що хотіли би нестандартно відпочити.
Тривалість: від 1,5 до 4 годин (тривалість квесту залежить від кількості завдань, що виконують учасники та може бути збільшена чи зменшена, залежно від потреб групи).
Кількість учасників: від 10 до 80 осіб (одночасно у квесті може брати участь до 6 груп по 10-15 осіб)
Учасники об’єднуються в команди, кожна обирає собі отамана за стародавнім козацьким звичаєм та має дружно виконати цілий ряд завдань, та здобути в результаті оберіг, який завжди захищатиме компанію від усіх лих, криз та нещасть. Оберіг має чарівну силу, але здобути його не так просто. Для цього, рухаючись від станції до станції, команди мають справитися з різними завданнями та долати перешкоди, які так часто трапляються на чумацькому шляху!
А ще команда має спільно приготувати собі смачний чумацький обід чи вечерю: запашний та наваристий куліш на багатті. І справитися з цим завданням буде не так просто,оскільки варити його будуть усі по черзі.
Варіанти завдань(наведено тільки окремі завдання, повний перелік уточнюється у комерційній пропозиції):
Творчі:
«Мотаємо та в’яжемо» - Одна частина команда працює виготовляючи оберіг — куклу мотанку, друга – вчиться в’язати морські вузли. Працюють під наглядом майстрів, кожен обов’язково бере участь в процесі створення шедеврів. А що саме за шедеври мають виготовити учасники – про це вони взнають від майстрів. В балах враховується кількість якісно виконаних доробок.
“Хатинка” - на великих ватманах кольоровими маркерами по черзі малюють будинок,кожен член команди має підійти та зобразити один з елементів ( наприклад:стіни, дах, вікно...). Перемагає справжня хатка мрії...
Фізичні:
«Чоботом у ціль»- Змагання не лише для міцних і сильних чоловіків, але і для влучних жінок. Командам треба як найдалі пожбурнути важкий чобіт! А ще й потрапити ним у ціль.
"Хто найсильніший” - з допомогою армреслінга визначаємо найсильніших учасників, серед хлопців та дівчат, можна за бажанням і змішані суперечки.
“Перетягування канату” - команди змагаються між собою у дружній спільній силовій справі.
“Пострибако” - спочатку по одному а потім і всі по черзі та разом стрибають через велику скакалку”
Етнографічні:
«Хатня справа» - Команда отримає 12 різних господарчих інструментів та предметів побуту з колекції етнографічного музею. Необхідно швидко сказати як називається кожний предмет і для чого він служив та довести його призначення.
"Старого научайся” - Команди витягують завдання: одна проходить майстер клас з володіння шаблею, та кожен виконує певний набір рухів на камеру і отримує за це бали. Друга команда проходить майстер клас з пов’язування хустки та кожен має сфотографуватись зі своєю моделлю та за якістю роботи отримує бали.
"Козак та козачка” - Команди витягують завдання: одна з них одягає дівчинку, а інша хлопця. Мають як найгарніше вдягти та вірно визначити, що для чого та як називається. Потім представлення образу та фотосесія.
Пошукові:
«Плутанина» - Команда отримує перелік з різними запитаннями знайти відповіді на які можна тільки завдяки неабиякому комунікативному таланту! Мовчки всі члени команди мають домовитись та якісно виконати завдання.
"На увагу” - Команда витягує назву об’єкту та стрімголов його шукає. Має зробити гарнє селфі на фоні його та швидко прибігти і показати ведучому. Найвдаліше селфі перемагає.
“Піди туди, не знаю куди...” - Кожна команда по черзі витягає назви предметів, які є старовинними та забутими, треба визначити, що це та принести.
Фінальне
Кожна з команд з наданих матеріалів правильно скласти ватру та розпалитиїї. А потім у цьому вогнищі спалити всі свої недоліки... Висновки: сидячи навколо вогнища, обговорення, як все вийшло, що не вдалось, які підсумки.
Визначення переможця.
Всі отримують нагороди , тому що перемагає той, хто вміє вчитись та виніс,щось нове та отримав досвід і задоволення.
Важливо зазначити,що всі завдання об’єднані єдиним сюжетом та проходять у різних місцях етнографічного комплексу. На усіх станціях передбачене освітлення, усі станції захищені від дощу, тому квест можна проводити як рано вранці так і до пізньоїночі а також за будь-якої погоди. Кожні 20 хвилин відбувається зміна подій і це тримає драйв та дозволяє взнати багато нового навіть найскептичнішим учасникам!
Вартість квесту розраховується залежно від кількості учасників